Faq

Najczęściej zadawane pytania
Płatność częściowa umożliwia Klientowi opłacenie zamówienia w 2 częściach, w przypadku gdy Klient nie posiada wystarczających środków pieniężnych. Pierwsza wpłata w wysokości 30% wartości zamówienie (depozyt) oznacza rezerwację miejsca na kursie. Wpłaty pozostałej brakującej kwoty należy dokonać na minimum 10 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Tak. Każdy Kursant po ukończeniu szkolenia stacjonarnego otrzymuje certyfikat w formie papierowej. Po zakończeniu wszystkich paneli kursu online, certyfikat wysyłany jest w formacie pdf na adres mailowy podany przy rejestracji.
Większość szkoleń dostępnych w sklepie umożliwia naukę od podstaw, dlatego może skorzystać z nich każdy. Nawet jeśli z perukarstwem miał styczność tylko w internecie.
Tak. Każdy z Kursantów otrzymuje dostęp do grupy na jednym z komunikatorów, gdzie może zadawać pytania i kontaktować się z instruktorem po ukończeniu kursu.
Tak. Jesteśmy zarejestrowani w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych. Numer ewidencyjny: 2.22/00223/2022.
Dzięki temu, że dane naszej firmy są zapisane w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych, Ty możesz się ubiegać o dofinansowania kursu z Urzędu Pracy lub Krajowego Funduszu Szkoleniowego.
Pomożemy Ci w przygotowaniu dokumentów i wniosków o dotację oraz poinstruujemy jak sprawnie przejść cały proces ubiegania się o dofinansowanie.

Nie możesz znaleźć odpowiedzi, których szukasz ?

Skontaktuj się z nami !